woensdag 5 november 2014

1 November: nieuwe challenge!!


Hee meiden, jullie weten vast dat ik begin oktober een challenge deed, die is gelukt yeah!! Het is nu november dus tijd voor een nieuwe challenge!!



De challenge van deze maand is: de plank challenge!! Het wordt ook weer rustig opgebouwd net zoals 'de crunch challenge'. De uiteindelijke tijd die je moet volhouden wordt 300 seconden.
Als je niet weet wat de plank is:


Hier is het schema van de challenge:


Ik zet dit keer geen streepjes, want ik merkte dat dat niet zo goed ging. Dus nu onthoud ik het gewoon door de datum. Ik begin met de challenge op 1 november (dus al begonnen) en zo onthoud ik het, bijv: 10e dag (dus dan 10 november) moet je ... zolang de plank doen.

Ik houd de tijd bij met mijn timer op mijn ipod, dus dan leg ik hem onder mijn gezicht zeg maar en dan zie ik hoeveel seconden ik nog moet:)

Ik krijg vast meer motivatie als (ik weet dat) jullie meedoen, doen jullie mee?

Xoxo lieve

1 opmerking: